هفته دوازدهم



تاریخ : جمعه12 مهر 
ساعت :16:00 
ورزشگاه : فولاد شهر 
داور : 

تاریخچه باشگاه و داستان قهرمانی سپاهان و پیوستن من به خانواده شیرهای زرد

http://sepahanfc.ir/uploads/Motefareghe/Tarikhche-Sepahan-Esfahan.jpg

در سال 1332 و به همت زنده ياد محمود حريری اولين سنگ بنای باشگاه با نام شاهين در شهر اصفهان بر زمين نهاده شد.

اين باشگاه که يکی از سرشاخه های اصلی و اوليه باشگاه شاهين تهران در اصفهان بود ، در سال 1346 و با توجه به مسائل و مشکلات به وجود آمده فی مابين باشگاه شاهين و مسئولين وقت سازمان تربيت بدنی و اعلام انحلال آن ، تغيير نام داد تا با نام جديد سپاهان پرچم دار ورزش در ديار نصف جهان باشد.

فعاليتهای فرهنگی ، ورزشی باشگاه تا اواخر سال 1371 ادامه داشت تا اينکه از ابتدای سال 1372 و با توجه به شرايط اقتصادی بوجود آمده و با در نظر گرفتن مصالح باشگاه که در اصل بر حفظ نام سپاهان بود ، امتياز باشگاه به کارخانه سيمان سپاهان واگذار گرديد تا از اين تاريخ باشگاه سپاهان تحت نام و مديريت کارخانه سيمان سپاهان ادامه حيات دهد.

تغيير شرايط اقتصادی کشور و عرضه شدن سهام کارخانه سيمان سپاهان در بورس سهام و عدم تمايل سهامداران جديد اين کارخانه به باشگاه داری سبب گرديد تا پس از يکسری رايزنی و تلاشهای گسترده مسئولين و مقامات ارشد سياسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، صنعتی و ورزشی استان و مساعدتهای در خور تحسين شخص مهندس جهانگيری وزير محترم معادن و فلزات ومهندس اسلاميان مدير عامل مجتمع عظيم فولاد مبارکه ، امتياز باشگاه به فولاد مبارکه واگذار گردد تا فعاليتهای اين باشگاه از تاريخ  1379/5/5 بصورت بسيار گسترده با نام باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان ادامه يابد.

ادامه نوشته

خلیل‌زاده: بازهم می‎گویم آن صحنه پنالتی بود/ دربی اصفهان بسیار بالاتر از دربی تهران بود

http://sepahanfc.ir/uploads/Bazikonan/Shoja-Khalilzadeh.jpgبازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: شکایت پرسپولیسی‎ها از من به خاطر گفتن یک جمله خنده‌دار است.
ادامه نوشته

کرانچار بهترین مربی خارجی لیگ سیزدهم/ زلاتکو آبروی خارجی‌ها را می‌خرد

http://sepahanfc.ir/uploads/Kadre-Fani/Zelatko-Keranchar9.jpgبرد سپاهان مقابل ذوب آهن این تیم را به امتیاز ۲۱ رساند تا کرانچار همچنان به مانند دو سال گذشته عنوان بهترین سرمربی خارجی لیگ برتر را در اختیار داشته باشد.
ادامه نوشته

افشین: بازی نکردن شرایط روحی‌ام را به هم ریخته است

http://sepahanfc.ir/uploads/Bazikonan2/Arash-Afshin.jpgمهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی نکردن من را از لحاظ روحی اذیت می‌کند و شرایط را برایم بسیار سخت کرده است و باید ببینم وضعیتم در این تیم چه می‌شود.
ادامه نوشته

حاج صفی: هواداران سپاهان خاطرات خوشی با ساکت دارند/کاش مشکل جباری حل می شد/فرکی تیم خوبی ساخته است

http://sepahanfc.ir/uploads/Bazikonan/Ehsan-Hajsafi4.jpgمدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر در لیست تیم ملی باشم، برای موفقیت تلاش می کنم و اگر هم نباشم آرزوی موفقیت دارم.
ادامه نوشته

سپاهان شبیه تیم ملی ایتالیا است

http://sepahanfc.ir/uploads/Motefareghe/Tarkib-Sepahan3.jpgسپاهان دو روز پیش و در دربي اصفهان سومين برد متوالي اش را هم به دست آورد تا بالاتر از پرسپوليس در رده دوم قرار بگيرد.
ادامه نوشته

شهاب گردان عزادار شد

http://sepahanfc.ir/uploads/Bazikonan/Shahab-Gordan3.jpgدروازه بان سپاهان به سوگ نشست.
ادامه نوشته

غلامی: با برد فولاد این سه امتیاز به دلمان نچسبید

http://sepahanfc.ir/uploads/Bazikonan2/Mohammad-Gholami2.jpgمهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: به ۳ امتیاز بازی با ذوب آهن خیلی احتیاج داشتیم اما با برد فولاد در این هفته این ۳ امتیاز به دلمان نچسبید.
ادامه نوشته

فرامرزی: از اتهاماتی که غیرمستقیم به ما وارد کردند، شکایت کردیم/ اضافه شدن نویدکیا، سپاهان را قوی‌تر

http://sepahanfc.ir/uploads/Motefareghe/Mohammad-Faramarzi.jpgسرپرست تیم سپاهان گفت: تیم سپاهان خواهان مبارزه و برخورد با هرگونه ناپاکی و آلودگی در فوتبال است.
ادامه نوشته

فرامرزی: کسب سه امتیاز از بازی با ذوب آهن حیاتی بود

http://sepahanfc.ir/uploads/Motefareghe/Mohammad-Faramarzi2.jpgسرپرست تيم فوتبال سپاهان با ابراز خرسندي از كسب سه امتياز ديدار با ذوب آهن گفت: اين امتياز براي نزديك شدن ما به صدر جدول حياتي بود.
ادامه نوشته

سپاهان و یک پله تا برد شماره ۱۸۰ در لیگ برتر

http://sepahanfc.ir/uploads/Motefareghe/Zamin-Chaman.jpgپیروزی سپاهان در داربی فوتبال اصفهان باعث شد تا یکصد و هفتاد و نهمین برد زردها در تاریخ سیزده ساله لیگ برتر به ثبت برسد.
ادامه نوشته

علی حمودی:‌ هفته به هفته بهتر می‌شویم

http://sepahanfc.ir/uploads/Bazikonan/Ali-Hamoudi2.jpgمدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: ما در ادامه بهتر از این هم خواهیم شد، نباید زود قضاوت کنیم و رفته رفته بهتر می‌شویم.
ادامه نوشته

تلفات زردها در داربی/ کرانچار مدافعانش را از دست داد/ خلیل زاده فرصت بازی برابر تیم سابقش را از دست

http://sepahanfc.ir/uploads/Motefareghe/Tarkib-Sepahan3.jpgسپاهان در شرایطی سه امتیاز بازی داربی اصفهان را بدست آورد که دو مدافع تاثیرگذارش یعنی هادی عقیلی و شجاع خلیل زاده را برای بازی هفته بعد مقابل مس را از دست داد.
ادامه نوشته