اس ام اس زیبا

سامانه پیامک اس ام اس زیبا: ۳۰۰۰۱۸۱۴۱۰۰۰۰۰

اس ام اس زیبا

سامانه پیامک اس ام اس زیبا: ۳۰۰۰۱۸۱۴۱۰۰۰۰۰

48| اس ام اس دانشجویی

من همه کتابامو2 دورکامل خوندم، توچطور؟
ستاد ایجاد وحشت میان دانشجویان 

 

فرستنده:۷۹۳۴***۰۹۳۷

نظرات 2 + ارسال نظر

خیلی خوبه که سعی می کنی بروز و جالب باشی از وبت خوشم اومد ولی اگه فضولی نباشه حالا که تو کار sms و لطیفه ای فضای فیزیکی وبتو تطبیق بده. در کل جذابه

بنا به نظر درست و بجای شما قالب وبلاگ به قالب اخیر تغییر پیدا کرد.از پیشنهاد و انتقاد شما بینهایت سپاسگزارم.

مرسی امید خان که به نظرم حسن توجه نشون دادی بازم بخاطر فضولیم عذرخواهی می کنم

خواهش میکنم.این چه حرفیه.شما پیشنهاد و انتقاد بجایی داشتید و من استقبال میکنم از انتقادات سازنده.بازهم منتظر پیشنهاد ‏ و انتقاد شما و سایر عزیزان هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد